fbpx

Am fost acolo!! Champions League: Liverpool – Barcelona – o experiență de trăit o dată în viață

2258 0

A trecut aproape o săptămână de la cel mai tare meci și cea mai wow experiență fotbalistică pentru mine, super meciul de trecut în cărțile de istorie, returul semifinalei UCL dintre Liverpool și Barcelona, iar mie încă nu îmi vine să cred ce experiență am trăit, cât de norocoasă am fost să fiu la așa eveniment. OMG!

În videoul de mai sus puteți vedea atmosfera de pe stadion și cum s-a trăit meciul, cu câtă emoție și câtă bucurie. Doamne, ce galerie! Ce extaz!

Dar hai să vă spun povestea meciului pentru mine, căci și ea a fost una cu peripeții și emoții. 🙂

Dacă mai țineți minte, pe 12-15 martie am fost invitată de către Hoinărim în grup și Barca Fan Club Cluj la meciul Barcelona – Lyon pe Camp Nou (video aici), pentru a asista la un super meci, însă și pentru a vedea cum este întreaga experiență a unei călătorii în grup, alături de alții, pasionați de vizite în locuri noi, dar și sport. Au fost câteva zile pline de nou, cu vreme frumoasă în Barcelona, cu emoțiile dinaintea și din timpul meciului și bucuria de-a fi fost atât de aproape de Messi și Pique și întreaga echipă. Pentru mine, era prima dată la un meci la Camp Nou și tot prima dată la un meci din Champions League. Iar după călătorie, și de asemenea, după buzz-ul pe care l-am creat (am apărut la Măruță și la Știrile ProTv din sport și pe sport.ro), cei care m-au invitat au lansat ideea (și parțial invitația) de a merge la meciul care se anunța a fi super tare: Liverpool – Barcelona.

Cum iubitul meu e foarte pasionat de fotbal și fost jucător, mi-am dorit tare mult să îi fac o bucurie și totodată un cadou, căci se apropie ziua lui de naștere, încă lucrurile s-au complicat și am avut de ales dacă să las la voia destinului și la decizia altora sau să take action și să caut eu însumi bilete, ceea ce am și făcut. Așa că, cu două săptămâni înainte de meci am început să contactez persoane din Liverpool pe care le știam de când am fost acolo în infotrip în 2016 (atunci când am fost pentru prima oară pe Anfield), să caut bilete la super meci, simțind parcă o super determinare de a nu mă lăsa până nu se întâmplă cum vreau eu. Și s-a întâmplat!!!!

Am făcut rost de bilete, la supra-preț evident, încă super locuri pe stadion, în rândul 5, așa că planul de a ajunge acolo a fost următorul pas: combinații de zboruri, bilete de avion, hoteluri, trenuri, busuri… o nebunie curată! Și totul pentru un vis: de a face un cadou, de a participa la un super meci (căci eram sigură că va fi un super meci!) și de a pregăti un material mișto pentru blog.

Am zburat întâi în Dubai, am stat în Emirate 5 zile, apoi împreună cu iubitul meu am avut așa: zborul Sharjah – Istanbul, 11 ore escală în Istanbul (video aici), zbor Istanbul – Londra Stansted. Ne-am cazat lângă aeroportul Stansted, iar în dimineața următoare am luat trenul către Liverpool. După meci, am luat trenul înapoi spre Londra, am petrecut o zi plimbându-ne prin capitala Marii Britanii, iar apoi alte zboruri către casă.

O călătorie lungă, însă binemeritată! Oboseală care nici nu mai contează, când viața îți oferă așa onoare, de a fi prezent la o pagină de istorie.

Vă las acum cu video, să simțiți și voi experiența de a fi spectator la așa eveniment! Videoul a făcut deja 380.000 de vizualizări și aproape 700 de comentarii, multe dintre ele tare emoționante. Mă simt tare norocoasă!