raluca muresan ralu calatoreste new york

#RalulaNewYork: De ce Big Apple? + concurs

1324 0
1324 0

Dragilor, peste 2 zile plec la New York alaturi de mama, in vacanta, doar noi doua. Sunt foarte incantata de asta, mai ales ca noi avem deja traditia calatoritului impreuna, despre care deja am scris, dar si pentru ca plecarea e mai speciala. Inca de acum 5 ani, cand ma pregateam sa plec la New York prima oara, mi-as fi dorit sa fie si mama cu mine, sa ne bucuram impreuna de ceea ce aveam sa descopar. Uite ca acum dorinta se implineste. O sa va tin la curent cum decurge vacanta, unde mergem, ce facem si mai ales social media va fi „invadata” de poze si videouri ale experientei noastre. Insa acum, pre-calatorie, m-am gandit sa va dau cateva detalii despre orasul care mi-este tare drag si de ce i se spune „The Big Apple”. Plus, am si un concurs pentru voi din partea DKNY.

New York este orasul care nu doarme niciodata, orasul de care te indragostesti instant, locul in care „if you make it here, you can make it anywhere”, adica unde visurile se implinesc. Vibe-ul orasului, farmecul lui, ba chiar parfumul lui sunt inconfundabile, iar odata ce ai ajuns acolo, simti ca poti cuceri orice. Asa m-am simtit si eu acum 5 ani, asa se simte cam toata lumea care a mers acolo in trecut sau merge in prezent. De asemenea, dorinta calatoriei acolo, macar odata in viata, se regaseste in multe persoane din intreaga lume.

New York City are diferinte denumiri, printre care cea mai celebra este „The Big Apple”, iar eu m-am intrebat deseori de ce tocmai acest nume. Explicatiile pe care le-am gasit – ca doar a trebuit sa ma documentez, fiind ghid, nu-i asa? – au mai multe teorii: fie pentru ca in perioada Marii Depresii din anii ’30 oamenii vindeau merele cazute pe strazi prin oras, pentru a face niste bani, fie pentru ca intreaga America este descrisa precum un mare copac al dorintelor si visurilor, iar NYC este „marul cel mai mare” – fiind tocmai caracteristica orasului, locul unde totul este posibil si realizabil. In 1924 ziaristul John F. Fitzgerald scrie pentru cotidianul New York Morning Telegraph o rubrica marcata cu un mar pe care era desenat conturul cladirilor orasului, dar descrie si o cursa de cai in jurul New York-ului ca fiind „Around the Big Apple”. Si de atunci, denumirea este una dintre poreclele orasului, fiind chiar adoptata oficial in 1970.

dkny #buyanappletothebigapple

Aceasta denumire, dar si spiritul orasului sunt inspiratie constanta pentru una dintre cele mai celebre branduri de parfumerie la nivel mondial, DKNY. Parfumurile au arome puternice de mar, dar si forma speciala care imita fructul proaspat, iar cel mai cunoscut este Be Delicious, cu note specifice de grapefruit, magnolie si flori de santal. Acesta a fost lansat in 2004 si a devenit una dintre preferintele femeilor la nivel mondial; zilnic, doua „mere” se vand in intreaga lume, starnind si „pofta” de calatorie catre New York in acelasi timp. Am primit si eu mai multe mere, alaturi de parfumul Be Delicious, sa ma pregatesc cum se cuvine pentru New York City.

#buyanappletothebigapple dkny sephora

Si daca tot a venit vorba de calatorie, in perioada 15 mai – 30 iunie 2017, DKNY si Sephora au un concurs foarte apetisant: la achizitionarea oricarui mar fermecat DKNY din magazinul Sephora – Be Delicious, Be Tempted sau Be Tempted Eau So Blush – aveti ocazia sa castigati o escapada in orasul viselor: #BuyAnAppleToTheBigApple

Mai multe detalii despre concurs gasiti pe www.sephora.ro si supriza-surpriza, pe pagina de Facebook a blogului (www.facebook.com/RaluCalatoreste) puteti castiga un parfum Be Delicious.

Multa bafta! 🙂

 

In acest articol


Intra in conversatie: