raluca muresan gramaldy monaco bag

Experienta negativa a interactiunii cu un brand romanesc de genti

2002 0
2002 0

De cate ori am ocazia, caut sa cumpar de la artisti locali, producatori locali si chiar port cu mandrie creatii romanesti. „Proudly wearing Romanian designers” nu este doar un slogan si tocmai de aceea, incerc sa imi dau banii cat mai aproape posibil. Dar, din pacate, au loc si experiente negative. 

Cu vreo cateva luni in urma, eram in cautarea unui rucsac de piele si am vazut unul foarte misto la prietena mea Maria Popescu (nume fictiv) care mi-a spus ca si l-a facut la comanda la Ana Parvan. Bun! Am luat contactul de pe Instagram si am sunat sa comand si eu unul. Dialogul, deloc un model de cum sa te comporti cu clientii, s-a desfasurat cam asa:

„- Buna ziua! Va ascult!” imi raspunde o voce grava, parca enervata ca am deranjat-o. Simteam ca am sunat la vreun ANAF.
„- Buna ziua! Eu sunt Raluca si am sunat pentru ca as vrea sa imi comand un rucsac auriu inchis, din cele pe care le aveti pe Instagram, postat in ziua x.”
„- Avem mai multe. Care dintre ele?”
„- Eu am vazut doar unul, poate nu m-am uitat suficient de atent. Poate va ajuta sa va spun ca prietena mea, Maria Popescu, si-a facut unul la comanda la Dvs.”
„- Nu stiu cine-i aia.” Poftiiiiiiiiim?? Aia?? Si continua: „…trebuie sa imi spuneti modelul exact, nu am timp sa stau sa caut pe Instagram. Noi avem doua modele, unul mic si unul mare. Costa xxx lei, se face in trei saptamani si trebuie sa achitati avans de xxx lei.”
„- Ok, presupun ca e cel mare, cel al prietenei mele ii ocupa tot spatele si are cam 1,70 cm. Daca se face la comanda, credeti ca i-ati putea face si un buzunar sau separator din captuseala, incat sa pot purta laptopul?”
” – Nu, doamna, noi respectam tiparul.”
” – Dar, haideti, intrebati totusi.”
” – Bine, doamna, o sa intreb. Sunati-ma inapoi in 15 min.”

Am sunat inapoi, desi as fi apreciat sa fiu eu sunata de catre doamna pe care as fi vrut s-o deranjez cu niste bani, mi-a zis sec ca nu se poate si mi-a inchis. Daca imi permiteti, nu stiu cand acest brand a ajuns atat de mare, incat sa isi permita sa trateze clientii cu atata nepasare. Eu auzisem numai lucruri bune, laude si recomandari. Well.. eu nu va recomand sa incercati sa o/le mai deranjati. Eu mi-am cumparat de la Asos in cele din urma, care nu m-au umilit.

Pe de alta parte, o urmaresc pe Jojo – Cătălina Grama de cand eram mica si ma uitam la TVR1 si mi se pare extrem de muncitoare, creativa si dedicata publicului. Atunci cand am vazut mini-colectia de genti ‪#‎Monaco‬, lansata sub brandul care ii apartine, Gramaldy, am vrut si eu una. Sa va spun ca dupa un mail scurt in care intrebam de material si dimensiuni (desi erau pe site, dar nu le observasem) am fost sunata si o voce draguta, amabila si calda mi-a explicat tot ce voiam sa stiu, mi s-a spus cat dureaza realizarea comenzii, conditiile de livrare si mi s-a promis un alt apel cand va fi realizata livrarea? Da, s-a intamplat. Si m-am simtit ca un client respectat.

A venit cel de-al doilea apel, mi s-au dat detaliile de transport si am fost invitata sa revin cu un feedback in ceea ce priveste produsul pe care l-am comandat si intreaga experienta. Multumesc, Gramaldy! Aici ai feedback-ul! 🙂

In poza vedeti geanta. De ce am scris asta? Pentru ca e vorba de banii mei, pe care aleg sa ii dau catre un produs, dar mai ales catre un serviciu si, in ziua de azi, diferenta sau „added value” este doar felul in care iti tratezi clientii, indiferent ca vinzi suruburi, covoare sau servicii turistice.

M-am cam intins cu vorba 🙂

In acest articol


Intra in conversatie: