Cum a fost la Digital Travel 2016

1252 0
1252 0

Pe 19 aprilie, la Hotelul Sheraton, am organizat, alaturi de grupul Friends 2.0, evenimentul Romanian Digital Travel Conference, cel mai important eveniment dedicat industriei de turism si dezvoltarii afacerilor folosind instrumentele marketingului online.

Evenimnetul din acest an a fost mai special, deoarece noi – adica eu, Anita, Ana si Madalin – ne-am tinut de capul lui Alex care n-a mai vrut sa il organizeze, ne-am luat angajamentul sa ducem la capat munca in echipa si sa organizam evenimentul, deoarece il consideram foarte util si necesar turismului romanesc. Intr-adevar, a fost o munca facuta cu drag, de prieteni si profesionisti ai online si turismului romanesc cu scopul de a aduce impreuna specialisti pe de o parte, care sa vorbeasca despre cele mai noi si mai interesante instrumente online de dezvoltare a afacerilor si agentii de turism si unitati de cazare pe de alta parte, care sa isi actualizeze informtaiile si sa afle cum le pot aplica pentru cresterea vizibilitatii, pentru promovare si fidelizare a clientului. Si a fost un succes!

S-a vorbit despre produsul de marketing si cum Marketing is everything (Madalin Mancila), despre calatorul digital si nevoile sale de cumparare (Cristi Ursea), despre strategia din travel dincolo de Google si Facebook (Cristi Ignat), despre email marketing (Eugen Potlog) si campanii digitale (Matei Psatta).

Atunci cand mi-a venit si mie randul ca speaker, am vorbit despre importanta continutului video si cum consider eu videoul ca fiind ca mai importanta forma de promovare online a destinatiilor turistice.

Apoi am predat stafeta catre un subiect foarte interesant: afilierea online, atat in ceea ce priveste agentiile cat si bloggeri (Adrian Horvat).

Am avut un invitat surprinza, pe Daniel Buzdugan, care ne-a impartasit din experientele lui de calator si preferintele pe care le are ca si client. S-a discutat apoi despre aplicatii mobile si promovarea prin mobile (Alex Filip), iar evenimentul a fost inchis cu o cercetare privind nivelul de digitalizare al turismului romanesc (Ana Smadeanu).

Concluziile, rezultatele si parte a feedback-ului primit le gasiti pe site, alaturi de ebookul care contine cercetarea realizata de Ana Smadeanu in cadrul acestui eveniment. Eu ma bucur ca am fost parte a acestei echipe minunate si ca am facut sa mearga mai departe evenimentul.

Va multumesc si voua ca ati fost alaturi de noi!

 

Photo: Ionut Rusu, le gasiti aici.

In acest articol


Intra in conversatie: